Thursday, January 20, 2011

Aku buat HaL...

adoyai..ak tertinggal semua sijil2 aku dalam beg adik ak..dah la jauh nk pegi ngambilnya balik..pastu esoknya plak aku ade interview keje. aku dah glabah giler then ak bgtau la abg ak..dah la esok dh nk balik terengganu. terpaksala ak bgtau ayah aku. dapat jek tau teros ayah ak naik angin memarahi ak atas kecuaian aku nih..so, cam biasa la ak terpaksa mendiamkan diri dan terpksa mengakui kesilapan aku.

Pukul 6.30pm kami bertolak semula ke kem dimana adik ak ditempatkan. Mengambil masa selama 3 jam, ternyata sangat meletihkan. dahla baru anta pagi tadi.  setelah sampai, kami terpaksa menunggu jurulatih polis utk  membawakan file yg aku tertinggal itu. Ingatkan bleh la jugak jumpa adik ak or tanya kene ragging tak. Memang susah kerana bile jek sebut Badan Beruniform ni susah la nk jumpa. Semuanya dikawal ketat. So adik aku takde. yang datang tu jurulatih die jek. xpela, yg penting adik aku sentiasa dalam ingatan kami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...