Thursday, January 20, 2011

Hari terakhir di Shah Alam

Memandangkan thesis ak dah settle semua, aku terpaksa meninggalkan kota penempatan aku selama dua tahun. nampaknya tunggulah sehingga konvokesyen nanti menanti kedatangan aku semula.tat kala hendak meninggalkan semua rakan baikku, mereke seolah2 keberatan utk mngiyakan pemergian aku buat kali ini.

bagi meraikan hari terakhir ak disini, tak sangka plak ade jamuan disajikan mereka berusaha buat laksa sarawak tuk aku memandangkan aku selalu bersungut utk mencuba resipi masakan sarawak kegemaran mereka. ternyata sgt sedap sekali walaupun bukan dimasak oleh org sarawak namun di "guide" oleh Apiz selaku org sarawak. Jelaslah walaupun Syed bukan org sarawak, die mampu buktikan kehebatannya memasak di dapur..

tepat pukul dua petang ak berangkat ke rumah abg ak di Sungai besi kerana keesokan harinya kami sekeluarga ak bertolak ke Johor Bahru tuk sesi pendaftaran adik ak yg memasuki PDRM.


Dari Kaca Mata Yuar: Laksa Sarawak sebijik mcm Mee Kari..haha

Dalam Hati Yuar: Memang sedap laksa Sarawak nih..tryla buat sendiri..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...